4 Mart 2010 Perşembe

Cinsel Soğukluk Belirtileri


Çok bekledik bu yazıyı
Neler çektik bu yazıyı yazana kadar
Yahudiler bile böyle çile çekmediler topraklarına kavuşana kadar!

Yılların birikimi, yılların eve ağlayarak dönüşleri, yılların küfrederek telefondan arkadaşlar arayıp dedikodu yapmaları, yılların seksten soğuma semptomlarını üstüste koyarak çıkardım bu dosyayı canseverler.

'Yaaa hayır ama genelleyemezsin' demeyin a dostlar.
Demeyin.

Bu 10 maddeden 3'ü varsa kız arkadaşınızda:

O kızı yok edin.
YOK ET olm YOK ET.

İşte karşınızda cinsel soğukluk belirtileri Top 10:

10) Obsesif Bir Şekilde Aynı Grubu Dinleyen Kız

Ben de, Hakan da, Buğra da yeri gelir bir gruba takarız.
Dinledikçe dinleriz, amma, bak amma dedim, yanında başka bir şeyler daha dinleriz
Onu ona katık ederiz, 'kombinleriz'
Benim bahsettiğim kız modellerinde genelde şu artistler vardır:

-Joy Division
-The Smiths
-David Bowie

Hepsi de hayran olduğum abilerimdir.
Fakat, sabah akşam dinleyen kızdan net korkucaksın.

'David Bowie yani, hayatımı değiştirdi'
'Morrisey (yazıldığı gibi okur bu angut kızlar bu arada) tam bir şair'
'Ian Curtis kendini bas gitar teliyle asmış'

You make me wanna drown in my own vomit..... bitches!

9) Götü Başı Açık Giyinen Kız

Sinema okuluna girdim gireli dayadılar önüme bir 'subtext'.
Ben daha çok 'what you see is what you get' bir insanım bilen bilir
Daha da ileri gider 'It's all about context' bile derim alkol vücuduma girdiği vakit.
Bu perspektiften girersem, 'oha ne güzel kız, bacak var meme var herşeyler var, yollu bu' der kamikaze dalışı yapardım
Ama yapıyor muyum, şeker okur ?
Yapmıyorum

Çünkü bu çeşit kızlara geldi mi, 'it's all about subtext' diye düşünüyorum.

Bir yerden vericeksin dekolteni?
Değil mi Vogue Türkiye?

Heryerini açan kızdan ne hayır gelir ne başka şey.
Sabaha kadar:
'İstemiyorum'
'Herşeyi yapalım onu yapmayalım'
'Demirköprüye gezmeye gidiyorum' duyarsın sonra.

8) Abur Cubur Yiyen Kız (Kuru Pasta)

Çizi, Biskrem, Haylayf ve en can alısı Kuru Pasta yiyen kızlar.
Genelde bankalarda filan çalışan kızlarla karşılaştığımda, açlığımdan kaynaklanan 'auuuw ne güzel kız' diye tepki verdiğim, cue-matic sırası bana geldiğinde masasının üstünde Çizi görüp 'God-Damn-It' diye etrafımda 360 yeri geldi mi 720 derece döndüğüm, Tamer Karadağlı'yı andığım fiymeyıllar.

Çok bi istatistiğim yok bu teorimi kanıtlayacak, ama bir düşünün ya Kuru Pasta yiyen kız nasıl o düşündüğümüz, düşlediğimiz şeyleri yapabilecek?
Sorarım size sinsice.

7) İçlik Giyen Kız

(resimdeki içliği çok acaip bi kızın giydiğini düşünün, google image bile cortladı içlik diye aratınca bula bula bunu buldum, anlayışlı olun)

Yemin ediyorum bütün kızlara 'bacı' gözüyle bakan bir insanım.
Yüzde 70 filan.
Ama öyle kızlar var ki, yani adaya düşsem; beraber meyve toplamayı geç, adanın ortasına sınır çekerim, 'sen burdasın ben burda, ne olur bu tarafa gelme' diye bağırırırım ciğerlerimi yora yora.

Ve bu dünya çirkini kızlar bi de 'içlik' tabir edebileceğimiz kottan çıkıp tshirt'ün altından sinsice, fiti fiti vücudü kaplıyan, afedersin götünü kapıyan bişiy giyiolar ya.(genelde beyaz)

Zaten bakıcağım yok senin götüne, o içliği giyiosun, gözüm natural-selection'ı tamamen unutup yanlış bir refleksle o içlik-çatalına bakıyor ve dünyevi şeylerden soğuyorum umarsızca. (1 saniye yetiyor)

Planlı programlı yapılmış bir seksten soğutma manifestosuysan eğer seni ayakta alkışlıyorum ey içlik!

6) RIP Severler

Bu apayrı, çok da ap-acayip bir kategori.
Çok anlatmadan örneklerle, feysbuk status update'lerle giriyorum konuya:

'Michael Jackson, I miss you so much'
Manyağın bayrak sallayanı, 3 gün önce pedofili diye kızıyodun adama, 'o nasıl dans çok komik' diyodun, adam ölünce feysbuktan prim yapıyosun.
Yatıcak yerin yok!

'Sallinger..... Öldü'
91 yaşında öldü adam.
Kaç yıl yaşasaydı?
Ben bir 700 yıl filan bekliyodum, erken gitti valla.
Hayır ben de çok severim Sallinger o ayrı, ama bir tane kitabını okuyup gene bu RIP kafalarına girmek, kimi sikiyosunuz siz onu da annamıyorum ki?

Pete Wentz var bak mesela, bana benzettikleri hırt Emo-Boy ağabey. Onun en sevdiği kitapmış, hadi onla gidin ağlayın mesela?

'Heath Ledger, nasıl ya? Nasıl ölürsün Joker?'
Ölmese İbne Kovboy, ölünce 'En iyi joker'.

'Brittany Murphy, you were the best'
Patates romantik komedilerin sultanı, iyi filmlerin 29 saniye görüken karakteri, yaşasa sana ne katabilirdi canımın içi?
Anlat öğrenmek istiyorum çok ciddi.

Sekssizlik işte, sevişen insan RIP'ye girer mi ?
Kocaman bir hayır.
Kocaman bir 0(sıfır).

5) Fısıldayan Kız

Geldik benim gönlümün bir numarasına.
Bu çok ciddi bir psikolojik travma benim için, birkaç defa başıma geldi ordan biliyorum.
Hala kendime gelemedim.

Nasıl bir fısıldama?
Nerelerde fısıldama?
Beşincisi neee? Beşincisi neee? diye soruyorsunuz biliyorum, aha cevaplar:

- Seviştikten sonraki fısıldama:
'Bence bütün gece uyumayalım'

Fısıldayarak bi yapın bunu kendi kendinize.......
Uuuuuu tüylerim diken diken oldu

- Sevdiceğine birbirinizi sevdiğinizi söyledikten sonraki fısıldama:
........(dur dur... boş boş gözlerinin içine bak... daha çok bak... ve)
'Aptal..... Aptal..... Sakın bırakma beni'

Bu ne lan?

- Çılgın kız fısıldaması var bide:
.......(çok güzel bir yaz gecesinde sahilin etrafında yürümektesindir ve kıyafetlerinin totali 2000 Euro civarındadır berbat etmek istememektesindir, cep telefonun cebindedir, arka cebinde paran ve kredi kartların vardır, kolunda da dünya güzeli sevgilin, amma o anda şu fısıldama gelir)
'HADI DENİZE GİRELİM'

Derin derin nefes alıp vererek, boş boş gözlerle geri bakarım kıza.
Uzaklaşırım.

4) ... Kullanan Kız

4 numarayı gözümden kaçırmıştım, al bunu da yaz diye söyleyen Alize'ye burdan selamımı çakarım...

Çok fazla bişey söylemeye gerek yok...

...

Feysbuk, Mail, SMS, MMS, Telgraf, Mektup, Post-It, Fatura... you name it
Herhangi bir yerde bunu kullanan herhangi bir kız...

3) Plan Yapan Kız

Daha 11 gün filan olmuş çıkmaya başlayalı.
Tamam herşey güzel.
Oh ne de güzel.
Ama o da nesi
O da nesi?

'19 Mayıs'ta turlara baktım... Paris'e gidelim mi?'

'Annemler seni kuzenimin düğününe çağırıyolar, hem bütün sülaleyle tanışırsın'

'Bu ev bizim olsun mu?'

'Biz bence böyle bir düğün yapmayalım'

'Ben bi huzurevi buldum, çok huzurlu, bence şimdiden yazılalım'

Plan yapmayın plan tutmaz Karadeniz'de

2) Annesini Arayıp Duran Kız


Genelde ses tonu da değişir bu konuşmalarda:
Bi volume düşer
Bi ergenlik artar
Bi yalan dozajı artar
Çok acaip lan.

Heralde Türk-Ananeleri diyip geçmemiz gereken bişi ama,
Geçilmez, anlıyodur şu an bunu okuyanlar.
Anne-Kız ilişkileri sağlıksız boyuttaysa, KAÇ!

1) Evde Cupcake Yapan Kız


Ağzımı bozucam.
Gene bu gerizekalı dizilerden görüp özenen gerizekalı kızlarımız 'cupcake' yapıp evlerinde, yetmezmiş yemezlermiş gibi, bir de resimlerini çekip sağa sola, feysbuka, twitter'a koymuolar mı?

Başka uğraşınız mı kalmadı allaşkına?

Revani yap
Börek aç
Tavuk döner sar?

Yok di mi ?
Ay çok tatlı, cupcake:
Tadı da bi sikime benzemiyo ki arkadaş.

Major Fail !

Kendini Aklama Dipnotu: Ne olursun polis ağabey, beni bir kerecik affet !

Biliyorum ki bu blogu okuyan güzel mi güzel, stylish mi stylish, komik mi komik kızlar bu yazıyı sexist bulmazlar, ama buluyolarsa bana kızıyolarsa üzülerek, çok üzülerek diyorum ki:

'Hadi Lan Ordan'

Bu arada ben de genç kızların sevgilisiyim, çok seviyorum genç kızları, hiçbi problemim yok genç kızlarla:
Şaka olsun / Blog dolsun amaçlı.
Kızmayın.

Kızıyosanızda, taş gibi şarkılar veriyorum size
Dinleyin, terinizi alır, iPhone'ununuz bayram eder:

1)Kendi reklamımı yapmayacağım kimin reklamını yapacağım.
Uzun zamandır yeni şarkı yapmıyorum, zira yapamıyorum.
İlham da böyle bişi işte
Neyse son yaptığım şarkı Elementary, kanımca TAŞ gibi şarkı
Yakında 'SUV Lover' geliyo... Bi de Solardip Remixi var. Çok acayip yakında hemde.


2) En acayip hastası olduğum 'producer'lardan biridir Jackson. Bu şarkısı da yine 'top class':


3) Yaklaşık 6 yıldır filan uyanma şarkım:


4) Şu anki en en en favori artist'imin, en überfantastik remixi. (O kadar iyi ki paylaşmak istemiyodum kimseyle, sen yok musun alkol?)








8 yorum:

Adsız dedi ki...

arada yerli gruplara da takiyor musun?

eger takiyorsan filan arada su yazinin en sonlarinda attigin sarki paylasimlarinda onlara da yer verir misin. turk parcalari olaraktan da kisisel zevkine merak saldim
sevgiler

Dou Orcan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Dou Orcan dedi ki...

Turklere de sira gelicek ey okur!
Bu hafta icinde girisicem ona da.

. dedi ki...

üç noktadan kaldım ya tüh...

Dou Orcan dedi ki...

10 üstünden 3 veya daha düşük skor yapanlar:
HAYAT SİZE GÜZEL

pipi disko dedi ki...

kış günü götümüz üşüyo olum içlik çıksın maddelerden.. hey allam

sourang dedi ki...

2000 Euroluk kıyafetlerinden daha çok değer verdiğin birini bulana kadar soyunarak girmelisin denize bence :)güzel tespitler, hoşuma gitti okurken :)

cız-bız-liz dedi ki...

yaaaaaa!!!
selamını tesadüfen görmüş bulunuyorum ve çok gurur duydum.
ama sana söylediğim önemli noktayı kaçırmışsın: bir kızın çıkarabileceği arıza cümle sonuna koyduğu nokta sayısıyla doğru orantıldır.