1 Şubat 2010 Pazartesi

Ver bir alt dudak Sharona !!!


Kız var… Kız var.


İşte bazı kızlar öyle bir gönül çalıyor, öyle bir adamı deli ve de divaneye çeviriyor ki; yaşını başını almış 'olmuş' tabir edeceğimiz 'Rockstar'lar bile oynamaklıklı olsun ağlamaklıklı olsun şarkılar yazıyolar bu bayan arkadaşlara.


Tabi tonlarca kız ismi geçen şarkı var, bu benim 10'a indirdiğim, 'naaays, naaays McLovin' dediğim bir '10 Kızlı, 'Buraya Kızla Gelinir'li şarkı' listesi.


Bide en kötü 5 var tabi, bi ton vardı aslında, eleye eleye, sinrimi boza boza 5 tane buldum sonunda.




PS: Resimde Ben Braddock'ı yine 'Elaiiiine, Elaiiiiine, Elaaaine X 25' diye bağırıp bağırırken görüyoruz, ben hep bu sahneyi alkışlarla yaşayan Tülay diye yırtınan kaypak kocaya benzetiyodum, sizde benzetin 'lame-yet-filmbuff' rakı sofralarinda paylaşın diye şeyettim.


10) Little Richard - Long Tall Sally



Yazıma hurriyet.com yazarı gibi başlayasım geldi. Google diye bişiy var onu kullanmayı oğrendim de, ondan.


Long Tall Sally diye google eyleyince, şarkinin ilk taslak adının 'The Thing' olduğunu gördüm, aklıma kral abimiz Kurt Russell'ın nasıl da uzaylı organizmanın ağzına ağzına vurduğu, vurup vurup saymadığı güzide film geldi. (ne güzel dövüyodu ama ya.. bak hala çıkamadım)


1956 gibi 'African American' lar icin sıkıntılı olan bi zamanda yazdığı bu şarkının vidyosu da ayrı bir acayip zaten. Bembeyaz masalara söylediği şarkıda yine kendini kaybediyo Little Richard, coşuyo coşturuyo, çok afedersiniz sahneyi dolduruyo.


Akıllara kazınan tabi orkestradaki her abinin Ankaralı Turgut gibi kendilerine 7 beden büyük gelen takım elbiseleri. Arkadaş tamam anladık seneye de giyersin de, o kadar da büyük alınmaz be.


Bi de Black Dynamite'ın Devlet Bahçeli edasıyla Little Richard'dan girip küçük penise ilerleyen ütopik yolculuğu var bitabii.




9) Pulp - Sylvia



Eve çok, çok sarhoş gelip de telefondan 'fuck buddy' aramak, onu da geçtim durumu olan var olmayan var tabi, (hazır feysbuk profilleri acıldı) 'Bodrumdayııııııız' veya 'Kızlarla tatil kafasıııııı' filan gibi güzel kız profillerindeki albümlere bakmak yerine eski, çok eski kız arkadaşa uzun, çok uzun bir mail atmak vardır ya…


Jarvis 1998'de mail, twitter, myspace hak getire ICQ bile olmadığından böyle bir şarkı yazmış gibi gibi.


Duygusala bağladım, bağlarım.


Herkesin bir Sylvia'sı var sonuçta.


Ben bu şekil Sylvia severim, bu arkadaş şu şekil Sylvia sever, şu şekil sever…


8) Beatles - Lucy In The Sky With Diamonds




Beatles'ın galiba yaklaşık bi çuval kız ismi geçen şarkısı var.

Onların olmayacak kimin olacak diye de vurguluyorum fütursuzca.


Hani sorsalar 30 yaşına kadar Paul McCartney gibi yaşayıp ölceksin ya da kendin gibi ol 400 yıl yaşa deseler. Düşünmem atlarım Les Paul'e.


400 yıl napıcam lan bi de o var. Zaten 30'umda kel kalırım. Sonra Larry David'e bağlar, çekilmez kaknem bi insan olurum.


Lucy in the Sky with Diamonds'dan girip Istanbul'un 'Oh So Arty' kızlarına da birkaç laf etmeden geçemiycem tabi. Size laflar hazırladım:


'Ya Lucy in the Sky with Diamonds aslındaaaa LSD ye bi göndermeee.. John Lennon bunu hep yapıyooor. Bi de Godard var, David Lynch'e de taparım… 'The' Beatles keyfi… Bi de Lomo aldım, Yikiliyoooo, 'büyükk' güzel…


Yılbaşında, bayramlarda filan taksime salalım bu kızları diycem de, çok güzeller lan kıyamaz insan….


7) Beethoven - Fur Elise




Beytovfın.

Beytovfın.

Beytovfın.


Ne güzel okunuyor Ingilizce denen dilde değil mi ?

Evet kendi kendinize söylüyorsunuz.

Ya da söylemiyosunuz.


Kime yazdi? Kime yazdi?

Elise kim? Kim lan ?

Gibi sorulari sormaya ne hacet, adamın içi yanmış belli.

Ludwig de sevmiş senin gibi benim gibi.



6) The Clash - Janie Jones




'You Lucky Lady' diye alkollü 'nağra' atmadan dinlemeyi bitiremediğim şarkı.


Janie Jones'un hikayesi de hafiften John Terry'ninkine benziyor.

20. yuzyilin ikinci yarısında az biraz popstar olan sonrasında Londra 'upper class'ına giren Janie Jones'un en hararetli, en acaip olayı ise Londra'da 'mama'lık yapmaktan hapse girmiş olması.


Tamam hani Terry'i anliyo gibiyim, ailesi White Trash, babasi crack dealer, kendisi BFF lerinin karısını hamile bırakıyo filan da… Mama'lık da bi acayip uğraş. Bak; o kadar kızı çek çevir, ilgilen, muhasebesi var o var şu var, öbür yanda sosyetenin davetleri, operalar, şarap tatmak filan..


Bruce Wayne çekmiş bi köşeye sormuş 'Nası yapıyosun bu 'double life' olayını' diye.

Sormuş valla, abimin bi arkadaşı annattı.


Video Babyshambles cover'ından, sarı kız Janie Jones'un ta kendisi.

OMG OMG OMG.



5) The Kinks - Lola




Hani 'çok yakışır, çok tatlı durur, hatta seksi durur' diye konan isimler var ya Türkiyemizde, misal:

Alev

Arzu

Merve

Melis gibi. (bu isimlerde tanıdığım vardır, alınmayın nolur)


Lola böyle bi isim değil. Değil LAN.


Gerçekten Lola isimli bi kız bulsam direk evlenirim, altıma çekerim aşortmanı, evden çıkmam. (evden çıkmam; anladınız siz anladınız)


Hatta ve hatta, evde oturup Lola isterse Çok Güzel Hareketler Bunlar bile izleyebilirim.

Evet evet yanlış duymadınız, Çok Güzel Hareketler Bunlar bile izleyebilirim.


O kadar seviyorum bu ismi ve şarkıyı anlayın artık.

Çok Güzel Hareketler Bunlar izlerim diyorum olm. Boru mu ?


PS: Videoda arkada dansedenler çok acayip lan bu arada



4) Art Brut - Emily Kane




Emily senin adın

Madonna, Mariah Carey, Emine Ün de senin gibi bir kadın

Isteseler de, sürseler de beni değişemem seni, farklı senin tadın

Lavaş, tavuk döner, lahmacun yersin her öğlen, yerindedir rahatın

Yiyiştik senle saatlerce Emily Kane


Kane senin soy adındır

Ah unutmadan Madonna, Mariah Carey, Emine Ün de senin gibi bir kadındır

Nafile, sürseler de değişemem seni, senin farkın tadındır

E, inkar etme yiiştik senle saatlerce Emily Kane



3) Flight of the Conchords - Carol Brown




Eski kız arkadaşlarımı kim organize etti de şarki söyletiyo hacıkanka?


Çoğumuz eski sevgilimiz tarafından duvara selo bantlandık, ya da eski sevgili erkek çıktı, ya da komaya girdi kız arkadaşımız. Oluyo böyle şeyler. Valla diyorum.


Bana 3'ü de olmadı ama, bi kız arkadaşımı eski sevgilisiyle bastım, birisi direk telefonunu değiştirdi, biri de Avustralya'ya taşındı. Tekrar valla diyorum.


Bret ve Jemaine sanki bir Yahudi Eric Bana edasıyla liste yapıyolar bu şarkıda, allah kimseye eski sevgili listesi yaptırmasın, hiç bi kız Munich olmasın zira onların canı var bizim canı var.


Bi de eklemeden geçemeyeceğim, yalvarıyorum; misal şu güzelim kıyafete bakın. Amiga'yla, commodore'la, atari'yle filan olur. Bi gitarın üstüne takın bunları; tamam işte cillop gibi Halloween kostümü. Allah aşkına, nolursunuz Joker olmayın bu Halloween ya !! CIA'le konuştum, haberler iyi, License to Kill'imi verirlerse bu Halloween de Joker olan arkadaşlara lisansımı göstericem. Evet göstericem yanlış duymadınız.



2) Simon & Garfunkel - Mrs Robinson




Paris Hilton ve Nicole Richie

Demet Akalın ve Hande Yener (yeni yeni)

Christiano Ronaldo ve İsmail YK gibi BFF olabilirlerdi.


Evet evet Ben Braddock ve Yusuf Atılgan'dan bahsediyorum.


Okulunu yeni bitirmiş, kendini Aylak Adam'lığa adamış Ben'in babası Türk olsa hiç böyle luzumsuz ve de ahlaksız durumlar çıkmazmış.


'Ben sana aylaklık yapma demiyorum, bi işe gir önce, aylaklığını yaparsın' derdi.

Akbil ve tavuk dönere mahkum kalan Ben de böyle terbiyesizliklere, zina dolu hayata alışmaz, alışamazdi. Oh alışamazdi.


Amma, Mrs Robinson da sanki hepimize seslenir gibi 'You'll never be young again' gibisinden cümleler kurarak 'Graduate Yaşa Graduate Yaşa' diye coşturuyor bizi.


Katharine Ross, evi barkı satarım. Net satarım. (evim filan yok bu arada, abi parası yiyorum)


-It's too late

+Not for me…



1) The Knack - My Sharona




Cartel / Cartel

Clash / This is Radio Clash

Zutons / Zuton Fever

Avalanches / Avalanche Rock gibi ben de kendi ismim geçsin, 'name check' yapıyim istedim.


İstedim istemedim, orası ayrı, 'one hit wonder' olan gruplardan en acayibi Knack'in sapık güzel şarkısı 1 numaram.


Lahmacun arasına adana sarmayı keşfettiğim anla birdir bu şarkıyı dinlediğimdeki coşku.


En Kötü 5 (kısakısa.com)


5) Jonas Brothers - Mandy




Islak zopa


4) Crystal Castles - Alice Practice




Çocuk elektronik müziği


3) Plaine White T's - Hey There Delilah




Get over it you whiny he-bitch !


2) Fratellis - Chelsea Dagger




Biri White Trash mi dedi ?


1) Goo Goo Dolls - Iris




Kamyon çarptı kız öldü. Bu mu lan ?


Hiç yorum yok: